Vores frivillige på Køge Sygehus

På Køge Sygehus, som jo faktisk hedder Sjællands Universitets Hospital (SUH), har Røde Kors Køge 33 friske frivillige patientstøtter fordelt på 3 forskellige områder. Vores nyeste aktivitet er Guiderne, som står, når du er kommet ind af den nye hovedindgang. De står klar til at vise dig videre, uanset om du er besøgende eller skal til f.eks. blodprøvetagning ❤️

Vi har også frivillige på akut afdelingen. Det er rart, at der er nogle, som kan hjælpe og forklare, hvis du eksempelvis ikke kommer ind i den rækkefølge, du er kommet. De sørger også for lidt at drikke og maleting til børnene ❤️Sidst, men ikke mindst, så har vi frivillige på nogen af afdelingerne, som også gør en kæmpe indsats 👍🏻

Du har måske set vores frivillige? Fælles for alle frivillige er, at de har røde veste/t-shirts med Røde Kors logo og navneskilt. Du har måske set dem, når de forsigtigt banker på en stue og spørger om de kan hjælpe med noget, hente drikkelse eller en avis eller bare en snak. De er så seje!

Har du lyst til at høre mere og måske blive frivillig på en af områderne, så kan du kontakte vores aktivitetsledere Else Mondahl på ☎️ 2229 2612 💌 elsemond@hotmail.com eller Merete Frederiksen på ☎️ 2281 5340 💌 memovi12@hotmail.com