Duo cykler

Kunne du tænke dig at blive chauffør på Duo Cykel?

Kunne du tænke dig at tage ældre fra plejehjemmene i Køge, Herfølge eller Bjæverskov, med på en cykeltur, så har vi 2 el Duo-cykler og en manuel Dou-cykel,  der venter på dig som chauffør. Derfor – har du “sunde” ben, tid og overskud, er det måske dig vi/de venter på.

Vi efterlyser mennesker, der er glade for at cykle og komme ud i naturen og samtidig har  lyst til at tage en ældre medborger fra plejehjemmene med på turen, så de får et ofte tiltrængt afbræk i hverdagen og kommer ud i naturen.

Aktiviteten er organiseret som en del af besøgstjenesten i Køge, men her er man er ikke bundet af bestemte besøgstider, dvs. at man kommer når man selv har tid og overskud. Man skal blot aftale det med personalet på plejehjemmene, så vil de have en borger klar til turen, når det passer ind i dit – måske ofte travle program og det er naturligvis også plejehjemmene, der står for klargøring og vedligeholdese af Dou-cyklerne.

Vi har Dou-cykler på Tingstedet i Herfølge, Ølby Plejecenter og Møllebo i Køge og Bjæverskovhusene i Bjæverskov.

Er det noget for dig så kontakt venligst Helle Eistrup Tlf. nr 29 90 15 15 eller mail Mailto:helle@filmflip.com