Duo cykler

Duo-cykler
         – Kunne du tænkte dig at blive chauffør?

Kunne du tænke dig at tage ældre fra plejehjemmene i Køge, Herfølge eller Bjæverskov med på en cykeltur, så har vi 2 el duo-cykler og en manuel duo-cykel, der venter på dig som chauffør. Så hvis du “sunde” ben, tid og overskud, er det måske dig, vi og borgerne på plejecenteret venter på. Vi efterlyser mennesker, der er glade for at cykle og komme ud i naturen og samtidig har lyst til at tage en ældre medborger fra plejehjemmene med på turen, så de får et ofte tiltrængt afbræk i hverdagen og kommer ud i naturen.

Aktiviteten er organiseret som en del af besøgstjenesten i Køge, men her er man er ikke bundet af bestemte besøgstider. Det betyder, at man kommer, når man selv har tid og overskud. Man skal blot aftale det med personalet på plejehjemmene, så de har en borger klar til turen, når det passer ind i dit måske travle program. Det er naturligvis også plejehjemmene, der står for klargøring og vedligeholdelse af duo-cyklerne.

Vi har duo-cykler på Tingstedet i Herfølge, Ølby Plejecenter og Møllebo i Køge og Bjæverskovhusene i Bjæverskov.

Er det noget for dig at blive chauffør? Så kontakt venligst aktivitetsleder Helle Eistrup på mobil 29 90 15 15 eller mail helle.eistrup@gmail.com.